Postępuj wg instrukcji:

 

1. Pobierz formularz podania o duplikat legitymacji szkolnej:  tutaj i zapisz plik na swoim komputerze.

 

2. Otwórz zapisany formularz i wypełnij pola odpowiednimi danymi.

 

3. Zapisz w pliku zmiany, które właśnie zostały dokonane i zamknij plik. Otwórz jeszcze raz plik i sprawdź, czy wprowadzone dane zostały zapisane; zamknij plik.

 

4. Tak wypełniony formularz-plik wyślij jako załącznik pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

(najlepiej z ustawioną opcją potwierdzenia odebrania wiadomości - otrzymasz wtedy wiadomość zwrotną potwierdzającą fakt, iż prośba o zaświadczenie została odczytana, ale nie jest to konieczne do załatwienia sprawy)

 

5. W temacie wiadomości wpisz swoje imię i nazwisko, klasę oraz dopisek: "duplikat legitymacji".

 

 

Informacja:

Legitymację można odebrać następnego dnia po przesłaniu formularza i dokonaniu opłaty ( 9 zł) na konto szkoły,
nr konta 29 1600 1084 1844 5371 1000 0001

 

>>>powrót do spisu spraw<<<

Dodatkowe informacje